Ik ren mee tijdens de halve marathon!
Lisanne van Roemburg
Waarom ren je mee?
Ik ren dit jaar de halve marathon voor Stichting Voor Elkaar Zwolle, omdat ik het een mooi initiatief vind. Ieder mens, iedere Zwollenaar, verdient een kans op een fijne toekomst. Ik geloof dat deze stichting onmisbaar is en veel moois kan creëren. Ik draag hier graag een steentje aan bij. Jij ook?
Lisanne sponsoren?
Deze sponsoren gingen je voor
| Sponsor | Sponsorbedrag |
|---|---|
| Mireille | € 10,00 |
| Bo en Jean-Paul | € 10,00 |
| Zara | € 7,50 |
| Karel & Daan | € 10,00 |
| Aniek | € 10,00 |
| niekj@gmx.net | € 15,00 |
| Nikkie | € 10,00 |
| Esther & Sophie | € 7,50 |
| Ilse | € 7,50 |
| Tom van den Berg | € 10,00 |
| Mark van Veenhuizen | € 10,00 |
| L | € 10,00 |
| Jelske | € 7,50 |
| Zara van Vroenhoven | € 7,50 |
| Nicolet | € 5,00 |
| € 137,50 opgehaald |
Adres
Stichting Voor Elkaar Zwolle
Meeuwenlaan 6
8011 BZ Zwolle
Gegevens
KVK: 53 51 70 50
Stichting Voor Elkaar Zwolle is een ANBI.
Privacyverklaring
Klik hier om de ANBI-informatie te bekijken
